15 Eylül 2007 Cumartesi

Ebru Polat : Erkekler İle Uğraşmayı Seviyorum

Genç şarkıcı Ebru Polat, "Güzel kadınlar, hep oynarlar erkeklerle, bilinsin bu" diyor.Bir erkeğe ayaklarına oje sürdürdüğü "Çetin Ceviz" klibiyle dikkat çeken genç şarkıcı Ebru Polat, "Genelde erkekler ayaklarını yıkatır ya, ben de bir erkeğe oje sürdürttüm. ’Evlenilecek-eğlenilecek kız’ ayrımına kızdığım için böyle bir sahne çektirdim. Beni kimse feminist sanmasın ama erkeklerle uğraşmayı seviyorum. Güzel kadınlar, hep oynarlar erkeklerle, bilinsin bu" diyor.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

ebru aklının alamıycağı kadar seni çok seviyorum..!adeta taparcasına.!benimle evlenirmisin?avukatım?

Tanju dedi ki...

slm kilip cok guzel olmus Harika
senı cok begendım msn nem :novaaaaaa@hotmail.com

Seni seViyorummmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

slm 17 eylül 2007 pazartesi saat 11-16da yazdıgım gıbı klıp guzel ama
resımler biraz kötü helese Photoshop la kesılmıs olan saclar berbat helese kendi sitesindeki gibi
cok berbat kım yapmıssa cok koyu olmus
ben daha iyisini yaparım
isteyen warsa tasarım felan
msn nem :novaaaaaa@hotmail.com
>

Adsız dedi ki...

ebru polat mı eminmisin:)) f.... ahh ahh simdi kıbrısta olmak..ve ev yemekleri yiyip bir guzel 51 oynamak vardı:)

Adsız dedi ki...

senin o ayaklarını öperim oje sürmeyi bırak